2008-11-14

Show me how.

Nej, men jag vet inte.
Jag känner mig så jävla stressad.
Har inte ens någonting att vara stressad över.
Är väl av vana bara.
Bra vana, hah.

Igår kollade jag på tv.
Kollade på Criminal Minds på tv för första gången.
Tur var väl det, för jag hade inte ens sett det avsnittet.
Förstår inte hur jag har kunnat missa det?
Sjukt bra var det i alla fall.

Beställde min mamis födelsedagspresent igår också.
Himla fin faktiskt.
Skulle vilja ha den själv, haha.

Har typ nada att skriva.
Ska väl vara dum mot mitt hår nu, och fixa det.
Ska väl röka innan, sen måste jag dra mig mot jobbet.
Hoppas det har slutat regna.
Kanske kan sneaka skjuts av mina parents annars.
Nog för att de är på jobbet, men ja.
Vi får la se!

Tur att du hittade tyg förresten, Billan. (:

Inga kommentarer: