2008-11-22

I could never be the one that you want.

Ahh, nu har jag varit vaken i lite drygt en timme.
Känns så skönt att vakna en relativt normal tid.

Igår jobbade jag min sista dag med Anna.
Känns så himla sad att hon drar nu.
Eller på onsdag drar hon, men hon jobbar sin sista dag imorgon, och jag är ju ledig hela helgen så..
Jaja, hon kommer väl hem om ett halvår ungefär. (:

Jag har fått världens fulaste finne.
Fan vad ful den är.
Jag tänker ta bort den. Tänker inte gå runt med den där inte.

Snart ska jag i alla fall dusch aoch göra mig i ordning.
Efter det kommer Sandra, Ninna och Boss hit, så ska vi väl ner på stan.
Jag måste verkligen köpa ett nytt puder.

Så fyller ju min mami år idag också.
Hoppas hon gillar det jag har köpt.
Jag gillar det skarpt i alla fall, haha.

Nää, nu ska jag hoppa in i duschen.

Kul att träffa Sandra. <3

Inga kommentarer: