2008-11-21

You're crashing.

Varit lite off på senaste tiden, minsann.

Igår klippte jag mig.
Eller, min moster klippte mig.
Så gosade jag en massa med min bebiskusin.
Han är så jävla söt.

Idag har jag i alla fall varit ganska duktig.
Gick upp klockan tio imorse och städade.

Tänkte även att jag skulle tvätta mina stövlar.
Eller duscha av dem lite i badkaret i alla fall.
Blev svart överallt typ.
Fattar inte hur det kunde komma sig riktigt?
Mina händer var kolsvarta typ.
Så fick jag panik för jag inte fick bort det.
Tvättade händerna med tvål typ 10 gånger, men det fungerade inte.
Så tog jag aceton, men det hjälpte nästan inte heller.
Hittade min lilla flaska med t-röd och försökte med den också, haha.
Sen har jag tvättat händerna en miljon gånger efter det, och duschat osv.
Nu är det nästan borta, haha.

Anywayz.
Jobbigt att vara hemlös.
Fatta så kallt det måste vara nu på vintern liksom.
Jag är så glad att jag har ett hem.

Nu ska jag borsta tänderna, tvätta händerna och sen dra mig till jobbet.

JUST!
Jag har ju fått ett till jobb. :D
Så himla kul.

Inga kommentarer: