2008-11-06

Don't you?

Nu är jag vaken redan.
Känns helt sjukt att vara vaken nu.
Min första lediga dag, och jag är uppe typ fem timmar innan jag brukar gå upp när jag jobbar, haha.
Det är bara för att jag ska till Stockholm med min mamma.
Hon måste ju alltid se till att vara där direkt när affärerna öppnar, så.

Fy fan.
Trodde vi skulle bli rånade i tisdags kväll när jag jobbade.
Stod och höll på med att brödet som ska kastas, och hör det mest obehagliga ljud jag vet.
Kan inte förklara ljudet, men det är det jag förknippar rånen med nästan tydligast.
Det enda jag kunde tänka var "Nej, nej, nej, nej, nej. Inte igen, jag klarar det inte".
Mitt hjärta typ stannade.
Jag vände mig om och såg att det bara var någon som höll på bland grönsakerna.
Hade hjärtklappning hur länge som helst.

Jag tror helt seriöst att jag har blivit psyk.
Hur friskt låter det där liksom?

Nej, nu måste jag duscha.

1 kommentar:

Anonym sa...

det är väl inte så konstigt, jag skulle med vara psyk efter det du gått igenom <3

var det fun i sthlm? köpte ni julklappar åt mig? ;)
:*