2008-11-11

Pass this on.

Jag hatar det här.
Jag orkar inte tänka.
Ändå har jag en miljon saker att tänka på hela tiden.

Jag är SÅ glad att jag jobbar idag.
Gräva ner sig i arbetet ftw.
Nästan så jag tycker det är synd att jag är ledig på torsdag.
Fast who knows, någon kanske blir sjuk så jag får jobba då med.

Måste verkligen färga och klippa håret snart.
Min pappa berättade för mig att det tydligen var inne med utväxt nu, dock.
Haha.
Så jaa, det är ju tur att jag skaffat som mest utväxt nu när det är inne då.

Nu ska jag ta en rök, fixa lite och sen åka till work.
Får väl se om jag blir våldtagen när jag går hem ikväll.
Stadsparken är ju tydligen ett populärt ställe att våldta tjejer på har jag hört.
Får väl ta med mig icakniven sen när jag ska gå hem.

Blahblah.
Hejdå.

Inga kommentarer: