2008-12-09

Alone with me.

Kul att adamo ska lägga ner, haha.
Fast det ordnar sig nog det där.
Har ju fått ett fint litet brev från dem i alla fall.

Är inte överdrivet nöjd med mitt hår idag.
Var i och för sig väldigt längesen jag var det..
Snart ett år sen, hah.

Har kommit på att jag ska köpa massa växter.
Ska banne mig lyckas hålla dem vid liv denna gången också.
Är så himla cosy med växter ju.

Nåja.
Ska väl se till att borsta tänderna och röka och ringa Sandra osv nu.

Ikväll ska jag bowla med le family.
Installation också.
Skönt att jag inte är ensam ungdom i alla fall.
Har ju Leo, Erika och mah brothers.

JAJA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Soppi! I helgen tänkte jag ocg Cilla och kanske Hanna om hon kunde träffas hemma hos mig och dricka lite vin. Du är välkommen att hänka om du vill och har tid! Puss&Kram

Anonym sa...

Klart vi ska hinna ses! Hos Bill på fredag? (: :*