2008-12-19

Ehe.

Jisses, vilket glatt inlägg det förra blev.
Hade inte en jättebra dag igår, så var förmodligen därför.

Uh, jag är helt slut.
Vaknde typ av att jag var stressad.
Jag är så himla körd.
Jag har ju inte ens någonting att vara stressad över.
Dagens ungdomar, jag säger då det.

Idag jobbar jag 15-20 på ica i alla fall.
Ska bli så skönt.
Jag älskar att sluta klockan åtta!
Hoppas det inte regnar eller att jag blåser bort när jag ska gå hem bara.
Det löser sig det där.

Imorgon ska jag julshoppa med Sandra.
Är ju inte ens klar med mina julisar än, och det är julafton om fem dagar liksom.
Har aldrig vara så seg på att shoppa juleklappar.
Måste köpa hårfärg också.
Strumpebyxor också.
Tror jag borde se över min ekonomi lite.
Så vitt jag vet så är jag ju inte miljonär.
Inte än i alla fall. d:

EH.

Nu ska jag duscha.
Pusshaj.

Inga kommentarer: