2008-12-11

Damn.

Jag vet knappt var jag ska ta vägen alltså.
Jag kom alldeles nyss hem från jobbet.
Vet inte var jag ska göra av min irritation och allt annat crap jag känner just nu.

Lät en viss person få gå sista timmer på golvet ikväll.
Tänkte jag kunde få slippa stressa med tanke på att jag är lite sjuk osv.
När klockan var 2155 kommer människan ner och ber mig fixa allt inne på datorn, så vi kan stänga, eftersom hon inte har en inloggning där.
Okej, tänkte jag och gick in på lagret.
PÅ VÄGEN till lagret såg jag dock att hon inte gjort ett piss av det man ska göra innan stängning.
Det vill säga:
Slänga allt bakeoffbröd och skriva ner hur mycket man slänger av varje sort
Stänga av kycklinggrillen och lägga in all kyckling i köttkylen
Ställa alla blommor på en vagn och köra in i mjölkkylen
Dra ner alla skydd över alla kylar
Täcka största delen av disken där alla skinka ligger
Låsa pantrummet osv.

Så när jag fixat allt på datorn, och gått ner med det som ska ner till kassan, så får jag springa och fiixa allt det där.
Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv.
Jag tål inte den där människan.
Jag gör det verkligen inte.

Ser DEFINITIVT inte fram emot att få jobba med henne igen på måndag.

Och ändå glömde jag fixa diskmaskinen inne i charken.
Om hon bara kunde ha gjort sina jävla sysslor ikväll.

ÅHHH.

Inga kommentarer: