2008-12-10

I know this.

Var jättekul att bowla igår!
Dessutom var jag hur grym som helst.
Jag hade tydligen sönder våran bana två gånger dock, så vi fick byta tillslut, haha.

Inatt var jag på väg att göra något av det mest dumma ever.
Jag samlade mig dock, och slängde den tanken åt helvete.

Sandra ringde och väckte mig lite innan 10 imorse.
Hon skulle låna min cykel till jobbet, men fick inte upp låset, hah.
Så jag satte på mig min otroligt snygga morgonrock och gick ner.
Precis när jag öppnade porten så berättade hon att hon hade fått upp låset, haha.
Så då gick jag upp och la mig igen.

Andra gången jag gick upp så snöade det ute.
Alltså, när jag gick ner vid tio så var det typ regn.
Två timmar senare var det snöstorm.
Wtf liksom.
Nu är det väl sommar ute, och sen är det väl höst om en timme.

Ska väl brusha mina tänder nu, sen gå ner på stan och träffa Billan innan jobbet osv.

Shoo.

1 kommentar:

Anonym sa...

japp!! ska bli kul som fan :)
är det nån som ska dricka nåt förresten? jag är sugen på att vina, men tänker ju inte göra det själv direkt :P
:*