2009-10-02

Just say yes.

Hade en helmysig dag igår.
Först gick vi runt på stan, och Leo hittade ett par byxor, och även en jacka som var jättefin, men som inte fanns i hans storlek.
Den fanns däremot i hans storlek på Tuna Park, så vi åkte dit.
Väl på Tuna Park när han provade jackan, insåg vi båda två att den hade noll passform.
Den satt inte jättebra.
Vid 19-tiden åkte vi tillbaka ner på stan igen, så gick vi in på ego, där han i alla fall hittade en skitsnygg jacka, och en jättefin skjorta som vi köpte.
Efter det blev vi väldigt hungriga, så då åt vi på grappa, sen gick vi och köpte två klänningar till mig, och så åkte vi hem igen strax innan 21.
Kollade lite på lyxfällan, och sen somnade vi.

Idag gick jag upp 0640.
Hade två par skor jag skulle tvätta, och det tar ju en stund för dem att självtorka, så..
Lika bra att sätta igång tidigt.
Ska snart slänga i en till hårfärg i håret också.
Hoppas på att det inte ser lika konstigt ut, haha.

Annars ska jag väl inte gra så mycket mer än att fortsätta plocka här hemma.
Ikväll är det i alla fall Moneybrother! Jag är peppad. (:
Känns som att det var längesen man var på någon konsert.

Ah well.
Dags att sätta igång, och denna gången med The Cure.

Inga kommentarer: