2009-10-30

Verkligen.

Sista arbetsdagen för denna veckan då.
Så himla skönt verkligen.
Eller ja, vi kommer ju ha fullt upp ändå, men inte på samma sätt.

Slutar 14 idag, sen ska vi ut och käka eller köpa med oss mat hem.
Får se.
Ska försöka måla lite idag också kanske, och börja skrapa bort färg från lite dörrar.

Ikväll blir det nog myskväll med lite vin och film.
Glasblåsarns barn. Fast jag tycker den är ganska otäck.

Min knöl jag hittade har blivit lite mindre nu i alla fall, men det strålar fortfarande i nacken.
Jag hoppas bara på att få slippa gå till doktorn, för det vill jag veeerkligen inte.

Är ju halloween nu i helgen också.
Det betyder att det är dags att åka till kyrkogården imorgon.
Fy, jag har inte varit där sen julafton.
Jag vill ju egentligen åka dit ganska ofta, men jag klarar liksom inte riktigt av det.
Finns alltid en "bra" ursäkt till att inte åka.

Nu ska jag se om min mor behöver hjälp med något, sen kommer nog min babe ganska så snart.

Inga kommentarer: