2009-10-26

Yesyes.

Helgen har varit den bästa på länge faktiskt.
Jobbade till 20 i fredags.
När jag kom hem var jag alldeles ensam, eftersom Leo var ute med jobbet, och Nicklas var hos någon kompis.
Ganska skönt, men lite panik fick jag allt.
Låg och kollade på massa serier och rensade bort en massa skräp vi inte bheöver.

I lördags var vi bara hemma.
Åkte iväg och handlade en sväng, sen lagade vi middag, och Leos mamma, krullis och Jari kom över. Riktigt trevligt.
Sen somnade vi ganska tidigt.

Söndagen vaknade vi astidigt.
Redan vid 09 faktiskt, så vi gjorde oss i ordning, och sen spontanåkte vi till IKEA, och så gick vi runt lite i Västerås, det var väldigt mysigt.
När vi kom hem gjorde gjorde vi klart allt i sovrummet, så nu är det nästan helt perfekt.
Har aldrig haft ett så underbart sovrum i hela mitt liv. Inte Leo heller, så vi är riktigt nöjda.

Idag är en väldigt dålig dag.
Jag hatar måndagar, för jag hatar att jobba på ica. Så jävla värdelöst.
Som tur är så får jag jobba med Sara idag i alla fall, hon räddar mig.
Sen är det ju bara att sova efter jobbet, för imorgon ska vi ju upp tidigt.
Då jobbar jag på mitt andra jobb, så måste vara pigg då.
Funderar nästan på om jag kanske ska åka med Leo till jobbet imorgon bitti..
Det är i och för sig ganska skönt med morgonpromenad, och så piggnar man till rätt bra.
Får se hur pigg jag är när jag vaknar.

Nu ska jag hänga tvätt.

Inga kommentarer: