2009-10-01

You can't see what I can see.

Idag är en bra dag.
Första dagen sen i måndags jag faktiskt kommer upp ur sängen.
Eller ja, säng och säng.
Vi sover inte ens i sängen längre, eftersom den är så EXTREMT obekväm.
Soffan har fått bli vår nya sovplats.

Hur som helst, en rätt soft dag.
Började med att kolla senaste Criminal Minds.
Inte det bästa avsnittet jag sett, men det var dugligt.
Pratat i telefon med min andra hälft hur länge som helst, och det var väldigt mysigt.
Håller nu på och tvättar och plockar lite, samtidigt som jag lyssnar på Stereophonics.
Fy, vad bra de är alltså. Kan nästan inte förstå att jag sett dem live.
Riktigt underskattade är vad de är. Cmon liksom.
Finns nästan ingen annan i hela världen som har så extremt fantastisk röst som Kelly Jones har.
Får gåshud nästan direkt.

Nu blev det en himlans mycket om Stereophonics här.

Snart är nog tvätten klar i alla fall, så då ska jag hänga den, slänga in lite ny tvätt, plocka undan här och dammsuga.
Efter det måste jag nog göra mig i ordning, för när Leo kommer hem från jobbet så ska vi gå ner på stan.
Jag behöver köpa någon ny klänning (eftersom någon tyckte det kändes bra att sno en av mina favoritklänningar för några veckor sen) , och han behöver byxor.
Sen ska vi sätta och och ta en fika någonstans. Himla trevligt ska det bli.

Nåväl.
Nu ska jag sätta igång.
Kom på att jag ju ska packa upp alla filmer i hyllan också.

1 kommentar:

Billan sa...

Haha! Vem har snott en klänning från dig? Och när och hur? haha!

Förresten vad har vi för kläder som är varandras? ;D

Pusz