2009-10-05

Sweet.

Helgen har varit helt okej faktiskt.
I fredags var vi ju och kollade på Moneybrother, som var riktigt bra.
I lördags var vi först barnvakt åt Leos lillebror några timmar, sen låg vi framför tvn fram till 21-tiden, innan vi orkade pallra oss ner på stan en sväng, gick hem till Ado och träffade lite folk, sen gick vi hem innan tolv, och somnade strax efter det.
Söndagen spenderade vi mestadels i Värsterås, jag, Leo, Nicklas och min mamma.
Jag och Leo måste ju köpa en ny säng, så vi åkte runt och kollade på sängar, och har väl hittat en vi vill ha.
Shoppade en hylla, en tvättställning och glödlampor på IKEA också.
Efter Västerås åkte vi och hämtade min pappa, och så åkte vi ut till min morfar som fyllde år.
Resten av kvällen spenderades i soffan, med filmen Knowing.

Idag känner jag mig lika ensam som varje måndag, och resten av veckan, fram till lördagen typ.
Med tanke på att Leo jobbar 7-16 varje dag, och jag jobbar kväll typ två gånger i veckan.
Blir väldigt ensamt att bara ligga här hemma.
Nu har jag dock fått ett deltidsjobb, som jag kommer att jobba 20 timmar i veckan på, + mina tappra tider på ICA.
Det ser jag fram emot väldigt mycket, och jag börjar redan imorgon!

Nu ska jag ringa gosen min, sen ska jag duscha och göra mig i ordning.
För idag jobbar jag ju faktiskt på ICA.

Wellwell.

Inga kommentarer: