2009-10-19

My sundown.

Har hänt en del knepiga saker på sistone.
Jag orkar dock inte bry mig om dem längre.
Jag orkar heller inte försöka och försöka.
Det ska inte behöva vara så krystat, för då klarar jag mig lika bra utan det.

Var på middag hemma hos Calle B igår, innan jag började jobbet.
Det var mig sannerligen en upplevelse det.

Åhh, jag vill bara att de ska börja renovera i lägenheten nu, så vi kan få ordning på allt.
Jag vill att våran nya säng ska komma också, så vi slipper sova i soffan.
Jag vill ha december, så vi kan få åka iväg och slippa den här skitstan för några dagar.

Hade egentligen jättemycket jag skulle skriva, men ska väl återgå till arbetet.
Min lilla älskling kommer nog snart också, och ja.. Sen är det väl dags att bege sig iväg till jobb nummer två.
Älskar 14-timmarspass.

Ah well. Nu ska jag jobba.

Inga kommentarer: