2008-01-31

It's not over yet.

Haha, men shit.
Jag är nog den segaste människan jag någonsin träffat.
Jag har haft ungefär fyra, snart fem timmar på mig att packa osv..
Har ju inte ens börjat än, haha.
Tror jag vet vad det beror på dock.. Jag har ju ingen partyplaylist!
Nu shufflar ju winamp all min musik på datorn, och det kommer ju inte partylåtar hela tiden, så därför har jag inte kommit igång. Jag tänker faktiskt skylla på det.
Ska fixa en partyplaylist nu, och om jag inte får något gjort efter det, så har jag nog faktiskt ingenting mer att skylla på.

Måste ringa Adamo också.
Usch vad jobbigt. Jag hatar att vara vuxen, för jag hatar att ringa till random people.
Ibland önskar jag att jag var fem, så jag slapp sånt som att ringa runt, gå till banken osv.
Eller ja, haha. Min mamma har ju fått ringa de flesta samtalen åt mig nu inför flytten.
Det som inte gick att fixa på internet liksom. Fy fan vad jag hatar min telefonskräck.

Såå.. Om ni någongång planerar att ringa mig, se till att jag har erat nummer inlagt i min mobil då, för annars svarar jag inte. Och ring för guds skull inte från privatnummer.

Nej, nu ska jag ta tag i playlisten så jag kan packa.
Var väl snart en månad sen jag sa att jag skulel packa, tror jag.
Go me!

1 kommentar:

stk sa...

Hehe, samma telefonregler gäller för mig.

Kanske kan titta förbi ett tag på lördag, beror lite på. Hoppas flytten går bra för dig.