2008-10-05

Holding on.

Har inte varit så aktiv på internet veckan som gått.
Jag har mestadels bara träffat Emil osv.
Jobbat två dagar bara, haha.

Helgen har hursomhelst varit en av de gosigaste på länge.
I fredags földe jag med Emil och Jonas på fest hemma hos Jenny.
Efter det drog vi ner på stan för att gå på krogen.
Vet inte hur det kom sig, men vi gick till den nya på hotell statt i alla fall.
Minns inte jättemycket, men det var trevligt.
Lördagen spenderades mest i sängen, och sen hemma hos Jonas, där det blev filmtittande.
Vid ungefär 0230 drog jag och Emil därifrån, hem till mig. På cykel dessutom.
Det var så jävla kallt. Trodde seriöst att jag skulle dö.
Denna dagen har mest spenderats i sängen, och i soffan framför tv:n.

Vi gick i och för sig till hemköp också.
Hittade världens sötaste mopp som jag var tvungen att köpa.
Den är så himlahimla fin. Rosa och allt!

Har även hämtat ut mitt paket från favoritsaker.se idag.
Bara sådär en månad efter att det kom, haha.
Om någon känner sig manad till att hjälpa till och sätta upp lite kakeldekor, feel free att komma!

Nej, nu ska jag svara på mitt sms, som jag hoppas är från Emil.
Efter det ska jag kissa, röka och sen kolla lite tv.

Inga kommentarer: