2008-10-27

Weekends.

Var supergott med tacos!
Jag njöt verkligen.
Hände inte så mycket mer den kvällen.
Vi åt bara, sen gick vi och sov i princip, haha.

Lördagen var dock lite mer händelserik.
Jag, Emil, Alex och hans flickvän åkte till Västrerås city, hah.
Vet inte hur många gånger vi hann köra vilse den dagen, men kul var det.
På kvällen gick jag och Emil över till Sandra och Oskar för att dricka lite.
Brillan kikade också förbi, och efter ett tag så drog vi ner till Grappa.

Det hela slutade med efterfest hos mig, då även Oskars bror, min lillebror och någon äcklig jävla gris kom.
Jag och Sandra fick i alla fall äran att få kasta ut grisen.

Igår sov jag och Emil länge, och sen bakade vi pepparkakor.
Blev ett litet mjölkrig där också, men inte så farligt.
Pepparkakorna blev inte överdrivet goda dock.
Lite smått brända, skulle man kunna säga, haha.
Bättre lycka nästa gång.

Idag ska jag bara vara ful och seg.

Tvätta ikväll också.

Tänkte även vara duktig och betala alla mina räkningar, men den där jävla horbanksidan vill ju inte fungera.
Fail på det.
Snart cigg.

Inga kommentarer: