2008-10-08

I can't wait forever.

Trevligt att jag börjar komma tillbaka i mina gamla dygnsrutiner.
Eller inte.
Palla somna vid typ 05.
Så jävla kul är det faktiskt inte att vara vaken.

Fast idag gör det ingenting om jag är vaken.
Är ju ledig imorgon, och Emil slutar jobba klockan 06, så då kommer han hit. (:
Borde verkligen färga mitt hår snart.
Ser ut som fan. Verkligen.

Huhu.
Känner inte för att jobba idag.
Lite kanske. Men inte sådär överdrivet mycket.

Nu ska jag röka, sen ska jag fixa håret.
Måste köpa cigg idag också. Jobbigt.

JUST! På tal om cigg.
Vi får ju våra nya cigarettskåp på jobbet idag.
Sånt man köper ett litet kort till i kassan, you know?
Så sätter man in det i skåpet, så får man cigg och grejer.
Flashigt, tycker jag!
Kanske kan inviga det ikväll, then. YAY.

Nej, puss på er.

Inga kommentarer: