2008-10-24

Home.

Skönt med lön idag.
Som jag har längtat alltså!
Fick faktiskt dubbelt så mycket som jag trodde jag skulle få.
Blev en glad överraskning det där.

Idag slutar jag i alla fall tidigt, redan klockan 20.
Känns så skönt!
Dessutom jobbar jag med min bästa sunshine.
Efter att jag slutat, så kommer Emil och hämtar mig, sen ska vi handla och åka hem och äta tacos.
MMH!
Har ju bara varit sugen på tacos i sisådär två år typ.
Ska bli ljuvligt gott i alla fall.

Nu ska jag fortsätta med det tråkiga, det vill säga göra mig i ordning.
Kanske drar en rök först.
Hajdoo.

1 kommentar:

Anonym sa...

帳號的設計 要有什麼經驗
發問者: Hokkiao ( 實習生 5 級)
發問時間: 2008-10-07 06:59:19 ( 還有 1 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答:
2 意見: 0
[ 檢舉 ]
zycxxcz1234.blogspot.com

方案 : 一ㄍ 【WRETCH】 categorization分類 TRANSFER->一ㄍ [BLOGSPOT] ID帳號








NATIONAL TAIWANUNIVERSITY
IWANNA