2008-10-09

Next to me.

Jag har varit så sjukt produktiv inatt!
Dammat, dammsugit och tvättat golven överallt.
Jag har till och med rensat bland en massa tråkiga grejer som jag egentligen inte orkade.
Känns så tusans skönt nu.

Kollat på en massa bra serier också, så natten har haft ett bra flyt.
Nu är det bara en timme kvar tills Emil slutar jobba.
Trodde aldrig jag skulle orka hålla mig vaken, så trött som jag varit hela dagen.
Inte lång tid kvar tills jag varit uppe ett dygn i alla fall.

Ska försöka hitta någon rolig sysselsättning i en halvtimme nu.
Efter det ska jag ta mig en promenad mot värmeverket, så Emil kan hämta upp mig på vägen.
Om inte hans mobil är död förstås.
Känner inte riktigt för att bege mig ut i kylan, och missa honom liksom.

Nåväl.
Får väl se om han svarar på mitt sms snart.

Inga kommentarer: