2008-10-21

Streets on fire.

Fy helvete vilken jävla natt.
Var galet trött där vid 03, men inte kunde jag somna för det inte.
Somnade inte förrän strax innan 05.
Känns ju värt.
Emil ringde i alla fall och väckte mig vid 11, så det var ju gosigt, hih.

Nu är det jobb hela veckan som gäller.
Förutom lördag och söndag, vilket är lite halvskönt.
Hade inte gjort jättemycket om jag jobbat då i och för sig.
Känner mig ganska så beroende av cash för tillfället.

Just!
Jag ska ju få en egen tvättmaskin!
Hur bra är inte det liksom?
Så jävla skönt att slippa den där tvättstugan.
Får ju ändå aldrig några tider där typ.
Jag har fått åka hem till mina föräldrar och tvättat oftare än vad jag tvättat där.

Lejdidej.
Ingen som är sugen på att shoppa lite julisar snart?
Jag är ledig på måndag i alla fall, och så har man ju fått lön.
Så om man vill kan man ju få gå med mig på stan?

Nu ska jag dock ta tag i mig själv och slänga in mig i duschen, så jag piggnar till någongång.

Inga kommentarer: