2008-10-14

Rum is for drinking, not for burning.

Fy satan i helvetet vilken kass dag detta varit.
Seg som ett helvete.
Köpte dessutom totally wrong puder igår.
Såg ut som att jag solat solarium i 40 år ungefär.
Så det blir till att kasta, och köpa nytt. YAY.

Var värsta bitchen på hemköp också.
Fast hon var ganska trög, så hon får skylla sig själv.
Jag skulle ställa tillbaka korgen när jag lagt upp mina varor på bandet,
och där jag skulle ställa korgen hade hon ställt sin korg med varor, så jag sa ursäkta, och försökte visa att jag skulle ställa ner min korg, så blev hon typ sur och menade på att
"Ser du inte att jag har min korg med varor här? Jag kan hålla i din korg".
Haha, så jaa. Hon stod och höll i min korg. Hoppas hon tyckte det var kul.

Har i alla fall dammat, dammsugit och tvättat golven idag.
Påbörjade mitt kakelprojekt, men jag fick så jävla ont i armen, så jag fortsätter en annan dag.

Snart kommer Emil hit, och det ska bli gosigt.
Inte lika gosigt när han lämnar mig om några timmar för att åka till jobbet, but still.

Lele.

Inga kommentarer: