2009-07-30

Get it faster.

Tredje dagen i huset nu.
Vi har bastat båda nätterna vi varit här än sålänge.
Ska väl försöka göra det nästan varje kväll, tror jag.
Jag vill aldrig mer flytta hem igen.
Fast när vi kommer hem så är det nog dags att börja packa allt i lägenheten, för då är det ju nästan dags för flytt.
Ska ringa och säga upp lägenheten idag, tror jag.

Hur som helst, så kommer en liten del av Skåne hit idag.
Det ser jag fram emot!
Även om jag inte hinner vara så delaktig under vistelsen, med tanke på att jag jobbar varenda jävla dag.
Får ju i alla fall vara ledig om en vecka. Två ljuvliga dagar!
Imorgon slutar jag i alla fall 20, och efter det ska jag och Leo bjuda över mina föräldrar, Anna och hennes kompis Sandra på lite mat osv.
Det blir nog trevligt.
Dessutom är det ju Leo som får stå för matlagningen, eftersom jag jobbar, så då vet jag att det blir himlans gott i alla fall. (:

Huhu.
Håller på och tvättar nu.
Jag har ingen aning om ifall jag gjort rätt.
De har verkligen en high-tech-tvättmaskin.

Ska börja göra mig i ordning om ett tag, och förhoppningsvis så kommer Sara hit sen.
Vi jobbar tillsammans ikväll, och vi brukar alltid ses innan jobbet, så promenerar vi dit tillsammans. (:

Nu ska jag ta tag i disken.
Plocka ur diskmaskinen osv.

Inga kommentarer: