2009-07-15

Hope it gives you hell.

Ja, vad ska man säga.

Igår efter jobbet fick vi åka till raw.
Har ju kommit en massa nya skyltar att limma inför å-festen nu.
Leo hade dock limmat de flesta, så det var bara att borra kvar.

Jag är redan lite halvless på att känna att jag aldrig är ledig, haha.
Är ju ledig lördag och söndag nu, sen jobbar alla dagar utom tisdag nästa vecka.
Där börjar också mitt riktiga helgschema. Är inte ledig en helg på flera veckor sen.
Nåväl. Det är bra för ekonomin.

Nu på fredag slutar jag ju i alla fall klockan 20, sen ska jag och Leo gå ut och äta.
Himla gosigt ska det bli.
På lördag är vi bjudna hem till både mina föräldrar och Angelika.
Ska kolla om vi kan komma till mina föräldrar på söndag istället.
Ja, det är fullt upp nu i alla fall.

Nu ska jag fixa lite, och ta mig en morgoncigg.

Inga kommentarer: