2009-07-14

MHHM.

Igår var helt sjuk, haha.
Jag är ju verkligen inte van att gå upp så tidigt på morgonen.
Både jag och Ellis var helt borta i huvudet, och skrattade åt typ allt och ingenting.
Det var dock skönt, för de där tio timmarnas varuplock gick grymt snabbt.

När jag slutade klockan 18, så stod Leo utanför med bilen och väntade.
Jag blev himla shockad, eftersom jag hade cyklat till jobbet, och trodde jag skulle cykla hem också, haha.
Men det var himla gosigt att han kom.
Vi skjutsade hem Karoonis först, sen åkte vi och köpte mat på spicy hot.
Jag skrattade nästan hela tiden, och Leo var världens gosigaste hela kvällen verkligen.

Nu är allt inta lika gosigt längre dock, för nu är ju Leo på jobbet.
Inte så kul att vara här alldeles själv.
Fast jag jobbar ju idag också. 15-22.

Nu ska jag tvätta, och se om jag orkar diska, annars får Leo göra det när han kommer hem.

Inga kommentarer: