2009-07-04

Today.

Jag och Leo har en nykter helg nu.
Så igår efter att jag slutat jobba, så åkte vi till hans mammas hus, så rev Pavel och Leo ut lite golv och fixade lite.
Hittade två gamla Folket-tidningar under de där fula plastmattorna, som var från 1949, det var ganska kul.
Stod om att ett par hade fått värsta straffen för att de rånat en på 3000 spänn, haha.
Lite skillnad om man jämför med nu. (:

Gick upp typ 0830 idag, för att Leos jobbtelefon ringde.
Det var från hemköp i Köping, som hade problem med någon stor vattenläcka, så Leo åkte precis dit.
Jag själv har precis slängt i min sista hårfärg i håret.
Hoppas på att det gula försvinner nu.
Efter sju månader utan att färga, så är ju utväxten inte direkt kul, haha.

Vet inte vad vi ska göra idag riktigt.
Vi skulle kanske ha åkt till Skåne, men det får bli en annan gång.
Ska väl till raw och limma de sista skyltarna idag tror jag.

Nej, nu måste jag sätta i resten av färgen och sen skölja ur.

Inga kommentarer: