2009-07-12

The world as we know it.

Idag kommer Leo hem från Hultsfred.
Det ska bli så otrolgt underbart.
Jag är dock inte hemma när han kommer hem, eftersom att jag jobbar.
Mycket jobb nu faktiskt, utan någon direkt paus.
Började i fredags 15-22, igår 15-22, idag 15-22, imorgon blir det 8-18, och sen är det 15-22 som gäller tisdag, onsdag och torsdag, 15-20 på fredag, och sen är jag äntligen ledig lördag-söndag.
Fast det är riktigt skönt att få känna att man faktiskt har ett jobb.
Dessutom sitter ju aldrig pengarna man får för det fel.

Måste även försöka börja packa lite snart också.
Vet inte ens var jag ska börja.
Först tänkte jag att det var smidigast att försöka slänga allt man inte vill ha/behöver.
Men då får man ju gräva runt i allt för att försöka komma på vad man vill ha kvar och inte.
Så är väl kanske smidigast att ta det vartefter.
Nåväl.
Lika bra att börja med allt snart i alla fall, för sen hinner man väl inte.

Nu ska jag tvätta lite, diska lite och göra mig i ordning för jobbet.

Inga kommentarer: