2009-07-31

Lights on.

Ja, igår kom Sara hit innan vi började jobbet.
Det var gosigt. Vi satt på bryggan och drack saft och pratade.
Jobbet gick okej. Var en himla konstig dag tycker jag.
Gick så jävla sakta, och sen helt plötsligt så var klockan 21.
Jättekonstigt var det. Nåväl.
Leo kom och hämtade mig i alla fall, sen kom vi hem och bastade lite, sen var det sovdags.
Sov som en liten bebis.

Har städat och fixat hela morgonen nu.
Jobbar 15-20 idag, och det ska bli så jävla skönt!
Sen efter jobbet så blir det middag.
Jag och Leo har ju bjudit över mina föräldrar och skåningarna.
Det blir nog trevligt. (:

Lördag och sändag blir det jobba 15-22, och på måndag ska jag vara dricka-ansvarig på jobbet, så då jobbar jag 7.30-18.
Efter det ska jag och Leo hem till mina föräldrar på middag, och sen åker mina skåningar hem.
Sen är det jobb till 22 resten av veckan, förutom torsdag OCH fredag då jag är leeedig!
Fy, så jag längtar. MH.

Nu ska jag plocka lite med något, sen blir det dags att ta sig till jobbet.
Har inte bestämt mig för om jag ska promenera eller ta bussen än.. Nåväl.

Posshaj.

Inga kommentarer: