2009-07-01

No title.

Det blev himla gosigt igår.
Middagen blev supergod, och båda blev tokmätta.
En stund efter att vi ätit så cyklade vi till coop där vid Tuna Park för att handla lite.
Avslutade det hela med att köpa en varsin glass, som vi åt upp på en bänk i solen.
Cyklade hemåt, hyrde en film som vi kollade på, och hade allmänt gosigt bara.
Efter det gick vi faktiskt och la oss.
Båda var helt slut.

Natten var inte lika gosig, dock.
Jag fick så ont i magen, så jag knappt visste var jag skulle ta vägen.
Blev sjukt yr, och började må illa som tusan.
Leo fick ta med mig ut på balkongen ett tag, så jag fick lite luft.
När jag trodde det var lugnt så gick vi in igen.
Hann inte mycket mer än att bara lägga mig, så var jag tvungen att sprnga och spy.
Nu mår jag dock bra.
Hade jätteont imorse, men nu har det gått över, så det är väldigt skönt.

Anywayz.

Ska försöka göra något vettigt nu, sen ska jag jobba 15-22.

Inga kommentarer: