2009-03-16

Abuse me.

Som sagt, det blev så att Karoon fick både skjutsa och hämta i lördags, haha.
Filmen vi såg var ursopig, och ingen orkade egentligen stanna kvar i biosalongen.
Vi pinade oss igenom hela filmen dock.

Kom tillbaka till Eskilstuna någongång efter 23 tror jag.
Gick in på raw direkt, och där var Ida och greken, bland annat.
Efter ett tag började massa folk komma, och jag fick träffa både Sandra och min sunshine!
Det var en himla härlig kväll.

Söndagen spenderades i sängen så gott som precis hela dagen.
Vid 19-tiden åkte vi dock för att städa ur en trappuppgång som raw använder till förråd.
Släpade alla grejer därifrån in till raw, och det tog lite mer än två timmar.
Fast jag tyckte det var ganska så kul, haha.

Jea, jea.

Ny vecka och måndag igen.
Jag hatar måndagar.
Det är min absoluta hatdag.

Denna veckan slipper vi sova här i alla fall.
Vi ska sova hos gosens pappa, för de åkte till Italien eller något inatt.
Fy, vad det ska bli så himla skönt.
Då kan man basta varje dag också. Om man vill. Haha.

Nej, nu ska jag ut och röka.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad var det för film ni såg? :)