2009-03-14

Save yourself.

Slutade med att vi drack öl igår i alla fall.
Vi fick komma hem till Sandra och Oskar, och sen drog alla till harrys.
Jag hade dödstråkigt och ville hem, så jag och gosen tog en taxi till raw, tog en öl, och sen åkte vi hem, haha.

Idag sov jag faktiskt till 0922 ungefär.
Gosen vaknade ett tag efter det.
Runt 1130 eller något så kom Adde hit.
Vi åt lite mat, och sen åkte de iväg för att flytta massa grejer från Addes lägenhet.

Idag ska vi åka till Västerås och äta på restaurang och gå på bio.
Karoon kommer och hämtar oss efter det, så det är ju skönt.
Lär nog bli så att han får skjutsa oss dit också, för jag tror inte vi hinner med tåget.
Det går om typ 20 minuter, och gosen ska hinna få tillbaka sin bil av hans pappa, hämta Karoon och hans brud på tuna park, och hinna åka förbi Pavel.
Tror nog det tar lite längre tid, haha.

JAJA.

Min mobil är fett körd.
Flög ner i golvet för ett tag sen, och hamnade i tusen delar typ.
Till och med själva displayen sitter helt löst nu, haha.
Jävla skräp.

Nu ska jag hitta ett par örhängen.

Inga kommentarer: