2009-03-09

Spitting games.

Imorgon jobbar jag min sjätte och sista dag på raken.
Efter det är jag ledig två dagar, det ska blir himla skönt faktiskt.
Skulle egentligen varit ledig imorgon också, men Kickan tyckte det skulle vara skönt att vara ledig lite, så jag sa att jag kunde jobba.
Jag är ju i rätt stort behov av cashen, sååeh.

Ja, denna helgen skulle ju vara min vita helg eftersom jag jobbat.
Det gick väl sådär..
I fredags när jag var på väg hem från jobbet, och gick i tunneln mellan Nyfors och stan, så bara märkte jag hur någon tog tag i min hand och svängde runt mig igen, så var det gosen min, haha.
Värsta slumpen att jag träffade honom och Karoon där.
Jag hade ju tänkt att jag skulle gå hem och städa några skåp i köket och sen sova.
Slutade med raw, vilket faktiskt var ganska kul i och för sig.

Lördagen var jag faktiskt lat och tog bussen från jobbet.
Gick hem till min baby, där Adde också var.
Blev några djupa diskussioner och lite klädprovning, sen tog suget efter öl över, så då stack vi till raw.

Min söndag var hell på jobbet.
Jag var så himla trött. Förstår inte ens varför.
Jag orkade inte göra någonting alls nästan.
Satt mest och väntade på att klockan skulle bli 22, haha.
När jag kom ut, så satt Adde, Karoon och baby och väntade på mig i bilen.
Det var mig en himla glad överraskning!
Karoon körde hem mig, Adde och gosen hem till honom, så kollade vi lite på en Beckfilm.
Adde drog hem efter ett tag, och så gick jag och gosen och lade oss.
Så himla skönt var det, för jag var så satans trött.

Idag är det måndag, och jag börjar inte förrän 17.
Jag har bestämt mig för att bli duktig nu och äta supernyttiga saker.
Så idag har jag ätit spenat och brysselkål, haha.. Det var väl sådär.

Nu ska jag ut och röka, sen ska jag duscha och göra mig lite fresh inför jobbet.

Inga kommentarer: