2009-03-02

Words.

Var himla trevligt hemma hos Hanna i lörags.
Raw var inte liiiika kul, men det gick liksom.
Var min favoritvakt som stod i dörren i alla fall.
Hon är så himla snäll.
Denna helgen kommer hon dock vara borta.
Det gör inte så mycket, dock, för jag jobbar ändå hela helgen, haha.

Igår var en väldigt seg dag, fy.
Min lillebror kom och hämtade oss vid 1330, så åkte vi hem till mina föräldrar och åt.
Sov lite på soffan och kollade tv, haha.
Promenerade till Säby och hämtade bilen, gjorde vi också. Jävlar vad kallt det var!
Så åkte vi till Nyfors och började möblera lite och så.
Typ världens sötaste lilla tjej var där. Hon hade köpt en blomma i inflyttningspresent också. Skitsöt verkligen!

Resten av kvällen låg vi bara på soffan och kollade Beck typ.
Åt lite middag, och moffade chips och ostbågar.
Sen när vi skulle sova fick jag veta att det spökade där, och så kunde jag typ inte sova på hela natten, haha. Var så himla rädd.

Nåväl.
Nu börjar min upptagna vecka.
Är i alla fall ledig imorgon, och sen är jag inte ledig förrän tisdag nästa vecka.
Det är bra cash dock! Me like.

Nu ska jag sminka mig och vänta på att gosen kommer hit, så vi kan äta lunch.

Hajdo.

Inga kommentarer: