2009-03-13

You give me something.

Jävla cp-tråkig kväll igår, fy fan.
Låg i sängen och stirrade in i väggen tills jag somnade vid 18-tiden.
Sov i typ två timmar, sen ringde gosen och så kom han hit.

Idag gick jag upp 0650.
Gjorde mig en kopp te och kollade film.

Idag jobbar jag 15-20, min absoluta favorittid.
Innan jobbet ska jag nog ner på stan med Billan och förhoppningsvis Sandra.

Snart måste jag hoppa in i duschen i alla fall.
Dags att raka benen idag också.
Jag och baby ska ju ha en nykter helg nu.
Får se vad vi ska göra. Jag sa att han fick överraska mig med något idag.
Imorgon kväll ska vi kanske till Västerås och gå på bio och så.
Får se hur det blir.

Fett tråkigt inlägg.
Men jag känner mig himla tråkig för tillfället.
Nu ska jag röka, ringa Sandra igen och sen hoppa in i duschis.

Inga kommentarer: