2009-03-06

Bones.

Idag har jag varit vaken sen 06!
Var sjukt trött när jag vaknade, men jag tvingade mig själv att inte somna om.
Var ändå tvungen att få liv i gosgos.
Han är inte den lättaste att få upp på morgonen inte.
Jag kom hem strax innan 07, och då startade jag en tvättmaskin, sen kollade jag på senaste Lost.
Nu har jag diskat lite, dammat, dammsugit och tvättat golven.
Är himla pigg nu faktiskt. Det känns bra.

Snart kommer min pappa hit och kollar på min tvättmaskin, den är ju helt störd, haha.
Fast den "fungerar" ju i alla fall.
Efter att han har varit här ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för jobbet.
Hoppas det är grymt mycket folk idag, så att tiden går fort.
Som igår. Fy, vad tiden gick fort igår. Jag blev så himla glad! Haha.

Nä, nu ska jag ta bort mitt nagellack.
Det har gjort sitt nu.

Inga kommentarer: