2009-03-23

Figure it out.

Känns himla konstigt att vara hemma nu.
Jag saknar att bo i huset, det var så himla mysigt.

Veckan där var i alla fall himla bra.
Badade ju tunna i onsdags, vilket var så himla gosigt.
Sitta utomhus när det är sjukt kallt, i det varma vattnet, dricka lite öl osv.
Jättegosigt. Önskar jag hade en egen tunna på balkongen, haha.

Fredagen var helt crazy.
Var längesen jag var så sjukt full.
Det är fan ett under att jag kunde stå upp ens.

Lördagen jobbade jag 12-20, sen gick jag hem till Leos mamma och drack en öl, sen gick jag hem och sov. Typ. Jag var inte världens gladaste tjej den kvällen.

Söndagen jobbade jag 15-22, sen kom Leo och hämtade mig, och så hade han lagat bakpotatis till oss. Himla söt.

Idag är min hatdag, som jag mer än gärna skulle ta bort helt och hållet från veckodagarna.
Fy, vad jag hatar måndagar.
Idag jobbar jag i alla fall 17-22, sen kommer Leo och hämtar mig, sen ska vi gosas och sova.

Imorgon är jag ledig, och då ska jag träffa Sandra.
Hon ska få klippa mig osv.

Nu ska jag se om jag orkar dammsuga, annars skjuter jag upp det till imorgon.

Hajdo.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, fredriks kompis hade ju en badtunna på sin balkong :D