2009-03-26

In our darkest hour.

Tack Hanna.

Pratade himla länge med min mamma i telefon nyss.
Det var ganska jobbigt, men ändå ganska bra.
Tror vi både behövde det kanske.

Min lillebror är i alla fall igång och jobbar idag igen.
Det är nog ganska bra, så han får lite annat att tänka på.
Nog för jag tror att han kanske inte tänker på så mycket annat egentligen, men ja.
Jag ska göra allt jag kan för honom.

Igår jobbade jag 12-22.
Det var en himla jobbig och konstig dag.
Den gick ganska så fort i alla fall, som tur var.

För tillfället håller jag på och tvättar, hade en himla massa tvätt såg jag.
Ska diska lite snart, och så ska jag duscha och göra mig i ordning för jobbet.

Hejdå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att du har glömt dina sunbrills här. Ring mig!
:*:*

bolo sa...

Haha jamen det går ju nåt hypnosprogram på tv som heter "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" & det är så himla dåligt!

& lätt att vi kan leka fan! Jag har ju ingenting att sysselsätta mig med om dagarna, haha.

:*:*