2009-06-30

Lady Gaga.

Ja, Lady Gaga har ju tydligen blivit värsta stilikonen i Hollywood m.m.
Det kan jag inte riktigt förstå?
Jag tycker hon ser förjävlig ut.
Fast det är ju bara min åsikt.

Igår fick jag lära upp en ny på jobbet.
Det var väldigt kul.
Jag tror jag kommer gilla henne.
Får hon lära sig av mig och Sara så kommer hon bli en sann arbetare, haha.
Till skillnad från en annan dryg, nonchalant bitch som inte gör ett piss.
Totalvägrar att göra något man ber henne om.
NÅVÄL.

Annars är det varmt som fan ut.
Jag är ju ledig idag, så tänkte jag skulle steka lite på balkongen.
Det går väl sådär.
Känns som att jag smälter bort direkt.
Inte för att jag klagar på värmen sådär, för det är ju riktigt förjävligt att ha det kallt och regnigt osv på sommaren.
Det är ju sånthär väder det SKA vara liksom, men ja.

Ska väl försöka lägga mig där ute en stund igen.
Sen ska jag duscha och göra mig i ordning, för efter det ska jag börja med middagen, så den är klar när Leo kommer hem.
Han ska få en extra fin middag idag, när vi firar ett halvår.
Faktiskt pepparbiff med potatiskroketter och chilibearnaise. (:
Mig själv har jag dock inte ens tänkt på om det finns något vegetariskt.
Jag har för mig att det finns quornfiléer, men nu blev jag lite osäker..
Om det inte finns får jag väl äta kroketter och bearnaise bara.

Ska försöka få med grabben ut på en promenad ikväll också.
Det är ju så tusans skäna kvällar nu.
Och efter det tänkte jag att vi skulle bada bubbelbad och dricka champagne.
Det blir nog en fin dag det här.

Nu ska jag ut och smälta bort igen.

1 kommentar:

haniki sa...

ja, bil och hus är ju sånt som man kan ta lån till tycker jag ^^

hm... på torsdag ska vi nog inte göra nåt särskillt. dårrå?