2007-09-20

All my little words.

Ålder: 19 år. Men jag fyller 20 om typ två månader. (x
Längd: 168 cm.
Vikt: Hemligt.
Favoritkändis: Oj, jag vet inte. Finns så många att gilla på olika sätt.
Skostorlek: 37-39.
Hårfärg: Blond.
Ögonfärg: Blå.
Favoritfilm: Pulp Fiction och The Notebook.
Favoritskor: De finns inte längre. Så nu är det väl.. Jag vet inte.
Drömjobb:
Att få shoppa åt andra.
Favoritbutik/Sverige: H&M och Gina Tricot.
Favoritbutik/utomlands: Alla är ju likadana. Haha.
Favoritkaffe: Gevalia.
Ebba eller Sofi: Ebba.
Favoritstövlar: Jag har inga.
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Haha, vi ska nog inte gå in på det. Men antagligen för mycket.
Hur många skor har du: Jag vet inte. Palla räkna.
Louis Vuitton eller Gucci: Bryr mig inte.
Kilklack eller stilett: Kilklack.
Favoritdesigner: Jag har ingen.
TV-program: Desperate Housewives, Greys Anatomy och Scrubs.
Drömutseende: Typ Brittany Murphy.
Fulaste plagget i din garderob: Har säkert några fula tröjor.
Klänning eller kjol: Båda.
Favorittidning: Hennes, solo, cosmopolitan.
Länder du varit i: Finland, Tyskland, Danmark, Spanien, Frankrike, Grekland osv. Jag minns inte.
Favoritplats i hela världen: Frankrike.
Favorithändelse i ditt liv: Det är nog inte lämpligt att skriva, men jag hoppas att du vet ändå.
Husdjur: Kissemissar och vovvisar.
Drömbil: Ford Mustang.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jaa. Du måste berätta sen (:
Meneh, vart ska ni då? :*