2007-09-17

Walk this world.

Det var roligt igår. Fast mörkt och läskigt.
Vi hittade inte riktigt dit vi skulle i Katrineholm, så vi åkte till det där övergivna kontoret i Hyndevad igen.
Denna gången såg vi i och för sig mer eftersom Martin och Macke hade ficklampor, men ändå äckligt.

Jag och Elena är förövrigt jätterädda för Leo, haha.
Helt galen är han. Bits och rivs jättemycket. Värsta devil.

Har i alla fall fått snooziga sms både igår kväll när vi kom hem, och imorse. (:

Elena ligger och sover i soffan nu, hah.
Jag borde börja fixa mig. Ska ju jobba och grejer idag.
Hoppas snoozen vill komma och hämta mig.

Annars längtar jag till onsdag, för då ska vi ha filmkväll, mih. (:

--
Iwiwiw. Han kommer ju och hämtar mig till och med.
Så himla snäll. (: Lilla snoozen.

Nu ska jag och Elena gå och köpa pizza.
Ladida.

--
Iwiwi.
Lilla snoozen i bilen. Gullig. (:

Det var kul på jobbet idag i alla fall.
Camilla välte ju en hel vagn med frukt och grönt ute i butiken, haha.
Det flög apelsiner och äpplen och grejer överallt, haha. Så himla kul.

Hejpa.

Inga kommentarer: