2007-09-03

These days.

Weeo.
Idag hoppas jag verkligen att min nya mobil kommer.

Annars har jag börjat få ont i halsen igen. Det är ju rätt drygt faktiskt.
Bara på ena sidan också. Men det försvinner nog snart.

Jag undrar när kiosken öppnar?
Jag borde gå och köpa cigg.
Undrar om jag kan gå i pyjamasbyxor.. Jaa.
Palla byta om om grejer för att bara gå till kiosken. Det är ju inte ens långt.

Hittade ju två glas nu också, som jag inte såg igår när jag diskade.
Får ta och diska dem snart.

Nu kom jag på att jag kanske ska byta om i alla fall.
Jag har för mig att Billan sa att vi skulle gå och handla tvättmedel och grejer sen när hon kommit hem. Det börjar bli dags att tvätta.
Jag gillar att bo i lägenhet. Det är rätt kul med tvättstuga, haha.

Först av allt ska jag nog lägga mig ner lite till.
Det är i och för sig jävligt dumt..
Jag stannar nog uppe så jag kan känna mig duktig.

2.
Okej, nu har jag en plan för dagen. I alla fall en del av en plan.
Nu ska jag fixa till mig lite halvt, sen gå till kiosken för att köpa cigg.
Efter det ska jag fixa klart mig, sen ska jag ner på stan och äta på pastahuset med Billan.
Så himla gott. Jag älskar deras vegsås.

Men nu fixa.

3.
Jahaja. Nu har jag ringt doktorn i alla fall.
Mina fötter är åt helvete. Jag kan knappt stödja mig på dem längre.
De ska ringa om mig om typ fem minuter, så då får vi väl se vad som händer.

Annars har jag köpt en jättesöt hårfön idag, och sen hårfärg och lite annat crap.
Japp.

4.
Bwaha. Jag fick ingen tid hos doktorn.
Den där bruden sa att jag skulle ringa igen imorgon runt 0745.
Sen ringde min mamma till någon, och den sa att jag borde få mina fötter kollade idag.
Så efter 17 någongång så ska jag träffa någon doktor.
Det blir nog bra det där.

5.
Det gick bra hos doktorn.
Jag har fått medicin, diklofenak eller något heter den.
Så sa han åt mig att köpa några inlägg till mina skor, och att jag skulle gå i högklackat, hah.
Får väl göra det from now on.

Nu ska jag röka. Blir nog till att tvätta bort sminket sen och sova tidigt.
Ljuvligt.

6.
Ingen lär väl orka läsa allt crap jag skriver. Men det är okej.

För tillfället är allt åt helvete, och jag skulle vilja supa ner mig so bad.
Jag orkar inte känna någonting, jag orkar inte tänka på något alls.
Jag orkar inte med någonting.
Mina fötter gör så ont att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst.
Världens sämsta tankar börjar komma tillbaka till mig, och jag orkar inte med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, det gjorde det lite.. Men det gick över (: Som jag skrev. Haha. :**