2007-09-23

Do it.

Helgen var kul.
I fredags var vi på fest hos Nate, och i går så var jag och Elena på fest hos en som heter Jonas, med killarna.
Det var roligt, men jag minns inte så mycket, haha.
Fick höra av Martin imorse att jag är med på en del filmer från igår.
Har ju sovit hos honom hela helgen. (:
Så imorse mötte jag upp Elena, som sovit hos Macke, så gick vi ner på stan och åt pizza och spanade lite.
Sen har vi bara hängt lite hos Billan, och nu är vi hemma hos Elena.

Jag har öppnat ett e-sparkonto nu.
Ska försöka föra över ca. 3500:- till det varje månad.
Sluta shoppa så mycket som jag gör ska jag också försöka sluta med.
Borde försöka sluta röka också. Det är ju inte direkt billigt.

Iieh. Imorgon ska jag förhoppningsvis spana lägenhet, och sen ska jag jobba.

Nu ska jag dock dricka cola och ta en cigg.

Inga kommentarer: