2007-09-01

Mixed tape.

Jobbet var kul och gick bra igår.
Fast den sista timmen gick skitsegt. Men det är okej.
Jag jobbade med Angelica och Linnea.
Efter jobbet fick jag skjuts av Linnea, så jag slapp åka buss, så himla skönt.
Blev avsläppt vid konsum, och sen gick jag hem till Chrille och alla partypeople.

Vid 02-tiden så var jag och Elena hungriga, så Dennis lagade sjukt god mat.
Kan hända att jag råkade krydda den med waaay för mycket vitlökssalt, men det var gott.

Kom väl hem vid 0330-tiden.
Chrille bar mig typ halva vägen, för han och Dennis tyckte jag gick så långsamt, haha.

Idag är det i alla fall 1a september, och Pin fyller 20. :D
Så snart är det väl dags att duscha, börja leta kläder och så.
Sminka orkar jag inte göra mig nu. Det gör jag senare när det närmar sig partyt.
Måste ringa Elena snart också. Ladida.

2.
Nu har jag duschat. Så himla skönt.
Nyrakad igen, för palla stubb liksom.

Jag har inte kommit på vad jag ska ha på mig än.
Det lutar dock åt jeanskjolen. Vet bara inte vad jag ska ha till.

Pratar med min kusin på msn också. Jag tycker hon borde komma hit snart igen.
Fast jag antar att det är min tur att åka ner till Skåne. Får planera in det någongång snart.

Nu är det nog dags för en cigg. Sen måste jag ha i care & repair i mitt hår.
Efter det måste jag verkligen hitta något att ha på mig.
Men nu röka.

3.
Nu har jag telefonat med Elena.
Jag ska bara hitta något att ha på mig, sen ska jag fixa mig hemma hos henne.
Måste smsa Chrille också. Be honom att ta med mina bacardi som jag glömde hos honom.
Men nu har jag en miljon grejer att göra.
Hejpa.

Inga kommentarer: