2007-09-25

Sweet temptation.

Nu har jag finally lyckats ta mig upp ur sängen.
Tagit min första cigg också. Jag borde sluta.
Vi tar det en annan dag.

Borde göra mig i ordning tills Elena kommer hem.
Hade varit skönt att gå såhär hela dagen, men pyjamas, osminkad och ofixat hår är nog ingen hit på stan.

Ska höra av mig till den där fotografen också.
Det var ju en man som frågade mig igår om jag ville modella åt honom, haha.
Få betalt för det också. Rätt ballt tycker jag.
Fast det beror ju på vad han vill ha för bilder. Jag ställer inte upp på nakenbilder och sånt.
Drygt att han bor i Skåne dock. Blir ju närmre för mig om jag fotas av han som bor i Stockholm.
Jag ska ju i och för sig ändå till Skåne.. Vi får se. Kan ju ta båda.

Tvätta facet och göra mig i ordning nu då.
Jag kan duscha ikväll.

--
Ikväll har jag färgat håret med världens bästa hårfärg.
I really love it. Jag tänker alltid använda den.
Nu är jag i alla fall ganska nöjd med mitt hår.

Annars längtar jag till torsdag, då vi ska ha middag.
Jag och Elena ska stå för förrätten, Macke för varmrätten och Martin för deserten, hah. (:

Måste till Torshälla imorgon också. Hämta min mobilräkning och så.
Efter det ska jag hjälpa Billan lite.

Jag köpte förövrigt en jätterolig bok idag, som alla måste skriva i!
Så köpte jag en halsduk, nya örhängen, en kjol och lite sånt.
Jag är nöjd.

Undrar om jag ska röka en sista gång innan jag går och lägger mig.
Tror bara att jag hartvå cigg kvar.. Men det klarar jag mig ju på tills imorgon.

Usch, jag ser inte fram emot att se min mobilräkning.
Den lär ju ligga på nästan två tusen spänn.

Nåååväl.
Blir väl en cigg nu, sen sova eller så.

Inga kommentarer: