2007-09-26

Video girl.

Ahh, jag är så sjukt trött varje dag när jag vaknar.
Jag förstår inte.. Jag har ändå en relativt bra dygnsrytm nu.

Idag har jag min tjocka killtröja på mig.
Hoppas det är lite kallt ute nu bara, så jag inte har för varma kläder på mig.

Nähä.
Om jag skulle ta och sminka klart mig och fixa frippen då.
Efter det ska jag ner på stan och träffa gosensnoozen.

Men nu fixa.

--
Awiih.
Det var kallt när jag gick, så jag hade min sjal på mig också.
Haha, var så lite varm sen när jag var nere på stan, shiet.
Det har varit gosigt att hänga med Billan idag i alla fall.
Jag har köpt en jättesöt kjol! Och guuud, vad jag måste sluta gå på stan.
Jag har redan shoppat för över tusen spänn.

Nu är vi hemma hos Billan i alla fall.
Ska snart äta och sååa. Sen kommer nog Mako hit om en stund.
Men jag ska ändå hem till Elena vid 21 eller så.

Imorgon är det torsdag, och
hoppas det gick bra idag, Hanna! (:

Nu måste jag kolla om vattnet kokar.

Inga kommentarer: