2007-09-04

Face down.

Min hals gör sjukt ont.
Fult väder är det ute också, och nu måste jag göra mig i ordning för att gå ner på stan.
Ska träffa Billan och lämna lite grejer och så.

Ska ju prova mina nya inlägg idag också.
Hoppas det blir lättare att gå nu.
Palla ha inflammation i hälarna liksom.

Men nu sminka, fixa och leta clothes.
Fast jag tror jag ska ha min höstklänning.

2.
Nu har jag varit nere på stan och träffat Billan och Jonna, tror jag hon hette.
Vi åt på subway, och så shoppade jag en till höstklänning, fast en grön.
Den är söt, fast jag känner mig inte riktigt tillfredsställd.
Jag vill shoppa mycket mer. Men jag borde inte göra.

Det regnar supermycket ute, och jag känner mig som en dränkt katt.
Det var längesen jag såg så mycket vatten ute.
Nu är jag i alla fall hemma, och det är jätteskönt och torrt.

Hoppas posten kommer snart.

3.
Så himla drygt att jag inte får dricka alkohol nu, bara för jag äter medicin.
Annars har jag besämt mig för att börja med en grej, men jag tänker inte säga vad.

4.
Keane - Nothing in my way, cigg och te. <3
Så himla underbar stund.
Det känns så bra att jag kan lyssna på Keane igen.

Inga kommentarer: