2007-09-02

What it is to burn.

Ja, igår var det ju party som sagt.
Det var lite segt i början, men sen så. (:
Pin var jättesöt och hade gjort bål, som dessutom var jättegod.
Det var blåbär, hallon och björnbär i. Hon köpte ju inga jordgubbar för hon visste att jag inte gillar det. Så himla söt. <3

Sen skulle vi på krogen, kom väl ner på stan runt 0015, eller något sånt.
Det var dock sjukt lång kö in till krogen, så vi gick inte in.
Det kom en man fram till mig som började tjata om att jag såg ut som en brud från Top Model, haha. Helt galen var han.

Men ja, what to do nu?
Kanske borde laga mat. Men jag vet inte om jag orkar.
Fast jag borde. Okejdå.

2.
Åeh. Nu har jag pratat med Pin i alla fall.
Så himla drygt att jag glömde mitt smink där igår.
Snart ska jag dock gå och hämta det. Ljuuvligt.

3.
Mina fötter sover så jävla mycket just nu.
Det är rätt skönt ändå, för då känner jag knappt smärtan av stukningen.
Fast ändå rätt sämst. Hah. Eh.

Snart ska Billan hem till Mako igen, så då blir jag alone.
Molly är i och för sig hemma. Men hon slickar bara på mig hela tiden.
Fast hon är söt ändå. Snart är det dags för en cigg och lite cola, I think.
Yes.

4.
Nu har jag duschat. Hårinpackning och hela köret.
Jag borde färga mitt hår snart igen. Fast egentligen borde jag göra det efter nästa lön.
Undrar när jag jobbar nästa gång? Jag måste ringa och kolla det någon dag.

Annars vet jag inte. Kanske borde fortsätta diska. Är ju inte ens mycket kvar nu.
Plocka ögonbrynen borde jag med göra.
Det är så mycket man borde egentligen.
I alla fall jag.

Inga kommentarer: