2007-09-10

I'm thinking.

Det var roligt på Tuna Park.
Jag gjorde bort mig litegrann, as usual. Men det bjuder jag på.
Köpte i alla fall mascara, puder och underkläder. Skaffade kort på kicks också.

På kvällen hängde vi hemma hos Macke.
Spelade wii och så. Jag var inte riktigt i form under bowlingen.
Vet inte riktigt vad som hände. Robin var inte riktigt heller i form, hah.
Men vi tar nog igen det nästa gång.

Idag har jag jobbat. Jobbade med Camilla och Malin.
Skrev av alla mina kommande tider också.
Jag har tider fram till december. Cash. <3
Det känns så jävla bra. Faktiskt.

Annars är jag lite halvt kluven, men jag vet inte riktigt.
Det löser sig. Allt löser sig alltid. På ett eller annat sätt.

Nu ska jag nog ta mig en cigg, och sen blir det nog till att sova.


Jag vill spela flipper.

Inga kommentarer: