2008-04-21

Adding to the noise.

Hunnit med ganska mycket idag, tycker jag.
Först var jag hemma hos Sandra och Oskar för att kolla in deras nya tapeter i sovrummet.
Jättefin fondvägg!
Efter det gick jag, Sandra, Oskar och Ninna ner på stan.
Shoppade lite grejer. Bland annat present till min lillebror, en tisha, lite hårfärg och så.
När jag kom hem kollade jag på One Tree Hill, och efter det kom min mamma hit.
Deklarerat har jag gjort nu också, så det känns skönt att ha det gjort.

Nu har jag tankat och tittat på de två nyaste avsnitten av Scrubs, och det nyaste Desperate Housewives.

Snart är det dags att sova, för jag måste ju upp ganska tidigt imorgon.
Först ska jag röka och träna dock.
Tror jag ska leta fram min dagbok också.
Känns som om jag skulle behöva börja skriva i den igen.
Sånt som jag håller inom mig för att jag inte kan prata om det med någon.
Sånt som jag inte tänker flasha med på internet.

Tack och godnatt.

Inga kommentarer: